fredag 15 februari 2013

Godmorgon fredag.....

Ja, här sitter jag med mitt morgonkaffe.....
barnen har åkt på skolan, det är alldeles tyst.
Skönt på ett sätt, men jag tycker bäst om när 
mina barn är hemma och lever om lite....

Utanför mitt fönster har jag besök...



Sidensvans och Blåmes.
Härligt att sitta och titta på fåglarna
tycker jag.
Opps.....där kom en till....


Hackspetten....
den är inte omtyckt av många 
men jag tycker att den är vacker att
titta på, så länge den inte "pickar" på mitt hus!!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe
och sedan ringa min mor och far
och kolla så att allt står rätt till.
Önskar så att dom kunde komma hit
och hälsa på oss lite.
Längtar efter dom!

Ha en underbar fredag!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Hej kul att du hittade till mig
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Åh lilla Britta!Visst är det gott med lite liv o rörelse men skönt med lugn också! Hoppas mor o far mådde bra:) Kram till dej Gunilla

    SvaraRadera