torsdag 9 oktober 2014

Min tid....

JAG ÄLSKAR HÖSTEN!!!!
Jag njuter varje sekund
både med ögat och själen.
Hösten tankar mig full av energi.
Alla färger som bara exploderar...
så underbart vackert!
Träd, mossor och gräs i alla
oändliga färger.
Rönn tillhör min absoluta favorit.
Något av det vackraste jag vet.
Vet att den är vackrast på sin egen plats,
men jag kan inte låta bli att plocka in den.

Idag ska jag ägna dagen till att baka.
5 st kladdkakor till morgondagens disco
på Antons skola.
Han blir hemma som vanligt.
Det passar inte honom med höga ljud
och en massa springande barn.

Ha en fin dag allihopa!





A negative mind
will never give you 
a positive life.



                                                                       


2 kommentarer:

  1. Visst ÄR hösten myysfaktor! Jasså du bakat också,jag börjat till mitt kalas nästa helg! Kram fina du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Hej :) Länge sedan jag kikade in hos dig. Hoppas att allt är bra. Önskar dig en fin vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera