måndag 4 november 2013

Hur ska jag hjälpa??????

Är så förtvivlad!!!!

Har en son som inte kan somna på kvällen....
Han ligger vaken i flera timmar, är orolig och får 
 ångest och då går det verkligen inte.
Ibland somnar han snabbt men vaknar efter
en liten stund och då är det hopplöst att somna om.

Nu vet jag inte längre hur jag ska göra ?????
Ska tilläggas att detta BARA sker dom kvällar han vet att
han ska på skolan nästa dag...

I gårkväll sa han att han önskade heller
att han var död än att ha det så här...
Han är bara 10 år och ska inte behöva
tänka så, eller hur?
Även om han dras med daglig ångest och oro,
så ska inte döden kännas lockande...
Det gör mig rädd!

HUR SKA VI HJÄLPA HONOM?????
Eller hur ska vi få andra att förstå så
att vi kan få hjälp??


Denna passar lite in på vårt problem.
(lånad på nätet)

En förtvivlad måndagskram
till er allihopa!
// Britta

4 kommentarer:

  1. Det är hemskt när barnen inte mår bra man står lite handfallen som förälder, hoppas ni snart kan få någon hjälp.
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för omtanken! Vi hoppas också på hjälp men den verkar dröja!!!!
      Kramar Britta

      Radera
  2. Åh så lessen jag blir för eran skull! Finns det ingen BUP eller någon i skolan som kan hjälpa er att få komma till nån? Usch Britta så svårt för er att inte kunna hjälpa er lille pojk..Styrkekramar Gunilla ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man blir ledsen, jätteledsen! Vi har kontakt med både BUP o HAB men jag vet inte riktigt vad vi ska göra???? Hjärtat gråter när man inte kan hjälpa sina barn.
      Tack för att du bryr dig!
      Kramar i mängd // Britta

      Radera