onsdag 5 december 2012

Julkalendrar

Måste få visa er mina barns julkalendrar....


Jag är inte så duktig att fota men
detta är yngsta sonens....


Och detta är mellersta sonens.

Den äldsta sonen har också en, men den
tog han med sig när han flyttade.

Det är min älskade mamma som har broderat dessa.
Hon har 8 barnbarn och har broderat en varsinn till alla,
och oftast är det hon som fyller dom alla med paket också.

Jag tycker att dom är så fina!

Här ska det sättas  upp lite tomtar idag!!!!!!

Ha en bra dag allihopa!

Kramar Britta













2 kommentarer:

  1. jag såg att du skickat till adressen till mig. Försökte svara på mejlet igår, men det kom tillbaka.
    Jag har skrivit adress på kuvertet och satt på frimärken, så imorgon eller övermorgon borde du få det.
    Ha en fin dag.
    Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla!!!!
      Ja min mail mår inte bra men jag vet inte vad det är?
      Man kan inte svara utan man måste skriva ett nytt varje gång. Lite tokigt och framförallt tråkigt!
      Kram Britta

      Radera