tisdag 4 december 2012

Sundsvall-Umeå

Lördagen startade med en tur hem till Storsjö.
Där var vi på dop av Lars Erik AXEL,
det är min lillebrors 3dje son.
Lille Axel sov sig genom nästan hela dopakten.
Efter dopet blev vi bjudna på mat,
tjälknöl och potatisgratäng mm.
Jättegott!

Efter maten lämnade vi våra barn
i mormor och morfars goda händer....

Vi (jag och min man) styrde kosan mot Sundsvall
och lite julklappsshopping.
Lördagskvällen tillbringade vi på.....


Hotell Baltic.
Gjorde ett middagsbesök på Norrlandskällaren,
sen på hotellet för en kväll tillsammans med
så mycket bättre gänget.

Söndagen:
Startade med en god frukost på hotellet, sen
tog vi bilen ut till Birsta.


Julklappsshopping på schemat!
Trött och sliten men mätt och belåten
satte vi oss åter i bilen med 25 mil framför oss.
Umeå nästa......


1 natt på Hotell Björken.....sen


sjukhuset på måndagsmorgon.
Besöket gick bra...
Behandling och info ang operation.
Nu är det bara för mig att bestämma om jag vill eller inte?????
Känns trots allt lite skrämmande.

Ha en fin dag!
Kramar Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar