fredag 30 november 2012

19 juni 2011

Då firade jag och min man 1-årig bröllopsdag,
och jag fick en gåva av honom.......



En ring som han gjort av en dessertgaffel.
Jag bär den med glädje varje gång...
bara vetskapen om att han stått därute i verkstaden
och gjort den speciellt till mig.
Älskar den mannen!

Som om jag inte var nöjd så ett år senare
önskade jag mig en berlock av en likadan gaffel
och förra helgen, lagom till julmarknaden kom den...


Även den är jättefin!

När jag träffade denna underbara varelse,
alltså min man ....så då frågade jag min mamma hur man
kunde veta att han var "den rätte"???
Hon svarade: Det bara vet man, det känns.....
Och då visste jag....

Nu har vi varit ett par i 16 år,
gifta sedan 19 juni 2010
och han är....
still Mr right.




Nu önskar jag er alla en trevlig dag!

Kramar Britta




5 kommentarer:

  1. Så fint du skriver och det är precis den känslan som jag hade när jag träffade min man -93, jag bara visste i stort sett direkt att detta kommer att bli min man. låter kanske tråkigt men inget himlastormande utan bara självklart. En helt fantastisk känsla som i sig var himlastormande.
    Jag hör av mig angående påsarna, så fort jag tittat vilka färger jag har kvar.
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Så fint du skriver och det är precis den känslan som jag hade när jag träffade min man -93, jag bara visste i stort sett direkt att detta kommer att bli min man. låter kanske tråkigt men inget himlastormande utan bara självklart. En helt fantastisk känsla som i sig var himlastormande.
    Jag hör av mig angående påsarna, så fort jag tittat vilka färger jag har kvar.
    Hanna

    SvaraRadera
  3. För att inte tala om att han e världens bästa faffa :D <3

    SvaraRadera
  4. Tack för dina små rader hos mig. Och visst vet man när det är rätt. Jag och maken har nu varit gifta sedan 1975.....uj va många år.
    Så är det bara och man växer ihop.
    Ha de så gott från Maria

    SvaraRadera
  5. hej på dig!
    Hoppas att du har en fin 1 advent. Om du skickar din adress till
    hanna.veddige@gmail.com, så skickar jag påsarna till dig. Jag blev verkligen glad att du tyckte om dem.

    Kram
    Hanna

    SvaraRadera