torsdag 29 november 2012

Grisholk......

eller fågelholk?


Fick detta fina fågelbord av en god vän...
Gissa om jag blev glad!!!!
Det är nu några år sedan, men fåglarna är lika glad i det som jag

Ser ni att vi har fått snö?
Blir nog en vit advent som jag önskade.

Från det ena till det andra.....
Läkarbesöket. igår bjöd på sjukskrivning till den 17 dec,
och en tillsägelse om att jag inte fick julbaka och julstöka alls.
Blev  lite ledsen fast jag redan visste vad han skulle säga.
Den här tiden är ju den mysigaste på hela året både på jobbet och hemma.
Baket kan jag hoppa över, det finns att köpa. men julpysslet....
hur ska det gå?????

Nu ska jag iallafall försöka få i mig lite frukost,
sen måste jag tvätta lite för det gör sig inte själv........

Kramar till er alla!
// Britta

1 kommentar:

  1. Åh såå söt grisholk!! Lilla gumman ♥ Vad tråkigt för dej att inte kunna göra det du vill! Kram på dej o tack att du vill va med på min lilla utlottning! Gunilla

    SvaraRadera