tisdag 13 november 2012

Ja, idag blir det jobb igen......
Ska ta lite bilder så att ni får tjuvkika in i butiken.

Idag jobbar jag bara halvdag och sen ska jag på
utvecklingssamtal med den yngsta.
Det kan bli spännande!

När jag kommer hem måste jag ta tag i mitt pyssel,
julmarknaden är nästa helg och jag borde ju göra
klart före det.Har så många ideér men för lite tid...,
nej nu ljög jag, jag har för dålig planering på min tid.,
för tiden finns.

Nu är det tid att göra sig iordning!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Ja vad spännande det ska bli att få se lite av butiken! Jag skulle nog hamstra men som du säger så är det nog bara i början,hihi...Jag har jobbat på konditori,där var många avis men jag ville inte se åt det!! Ha en bra dag Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja många är nog avis på mig med, det är utan att skryta en jättefin butik med mycket fina saker. Du är välkommen in om du har vägarna förbi någongång....
      Tack snälla för att du satt mig på din sida.
      Kramar Britta

      Radera