tisdag 20 november 2012

Vi tittar in........

på Skalets Inredning.
lite dålig bild men den visar lyktor, tomte och en dörrkrans
som vi istället lagt som dekoration på ett fat.
Rätt snyggt tycker jag iallafall.

Nästa bild (lika dålig) är också julig men jag lovar
att ni kommer att få se mera och andra bilder senare.
Vi har massor av fina saker.
Om ni vill.....titta gärna in på webbshopen här brevid.

Som synes är jag ingen fotograf men en liten "glutt"
från butiken fick ni allafall.
Denna vecka jobbar jag ons, tors, fredag sen åker
jag hem till mina föräldrar och står på
julmarknaden där.
Det ska bli trevligt att träffa mina vänner hemifrån,
det är inte så ofta det händer, tyvärr.
Dels pga mina besvär som ni kunde läsa om igår
(som nu nästan är borta)
och dels för att man inte tar sig tid när man är hem,
då vill man ju ägna tiden till mor o far och syskon med familjer.

Ha en bra dag!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Hej Britta.
    Tack för din fina hälsning inne hos mig idag :)
    Va kul att du tittade in, nu ska jag kika vidare här inne hos dig :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är välkommen Jessica!
      Som du ser har jag nyss börjat men tycker att det är jätteskoj och hoppas att fler hittar mig.
      Stor kram tillbaka.
      // Britta

      Radera