söndag 11 november 2012

Farsdag och ledig söndag

En grå och regning morgon. Jag och min yngsta son har
druckit morgonkaffe och tittat på fåglarna alldeles utanför köksfönstret.
Ett litet ljus är tänt,  och det är tyst och lungt.
Mys på hög nivå!

Senare idag står det pyssel på schemat och så ska vi nog fira våra
älskade pappor lite extra idag.
En godare middag och kladdkaka till efterrätt blir det till
våran pappa här i huset.
Min älskade pappa bor 15 mil härifrån så till honom blir
det ett telefonsamtal idag och ett besök med paket lite senare.
Min svärfar bor på våran gård så han får ett besök och ett
litet paket.
Min älskade son firar sin första FARSDAG i år.
Stort grattis till honom!

Idag får vi så tänka lite extra på våra pappor,
det är dom värda!

ÄLSKAR DIG PAPPA!

Kramar Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar