måndag 19 november 2012

År av depressioner......

Jag är så glad och tacksam för att jag tog mod till mig
och ringde Susanne (energifokuseringscoach) den där
dagen i april.
Berättade min historia för henne.........
år av depressioner, isolering, mediciner, rädslor,
självskadebeteenden, dålig självkänsla, negativ självbild
och ingen självuppskattning alls.
Nu har det gått en tid sedan den dagen och jag har med
Susannes hjälp tagit mig framåt med sjumilakliv.

Jag har fått en helt ny förståelse för det som händer
och det som har hänt och inser att det bara är jag själv
som kan förändra det som varit till det jag vill att det ska bli.
Ser nu möjligheter istället för svårigheter.
Är nyfiken på livet istället för att känna ständig rädsla.
Känner en stark längtan efter mera av livet.................

För varje dag som går når jag närmare den person som jag
egentligen är och vill vara.
Har med stor hjälp av Susanne helt enkelt upptäckt livet.

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. TACK goa Britta för ditt fina inlägg! Vad härligt att höra att du kommit så långt! Det kommer komma mycket bra ur detta ska du se ♥ Kram fina du! Gunilla

    SvaraRadera
  2. så glad jag blev att du lämnade en kommentar på min blogg så jag hittade in på din.
    Ha en bra dag
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Fint att du kan skriva om dina problem, tror att du kommit en bra bit på vägen bara där............
    Hoppas allt ordnar upp sig för dig.

    Ha det gott,
    Anneli

    SvaraRadera