fredag 11 april 2014

Försöker igen.....


Då ska jag ge detta ett försök då...
att blogga från telefonen alltså.
det är för litet och pilligt.
Nu stundar helgen, det är fredag idag....
Tjohoooo!
Jobbar i morgon och på söndag
kommer mitt <3


Hon ska vara hos farmor och farfar
för Daniel och Madde ska hämta
en liten hundvalp......
Linus och Anton följer
med sin storebror såklart, vad annars???
Så farmor o farfar får ha Astrid
alldeles för sig själva.
Tror att vi ska grilla korv om vädret
tillåter.
Hur som helst blir det så kul
att få rå om den lilla råttan.
Trevlig fredag önskar
jag er allihopa !

3 kommentarer:

  1. Ja det kan inte jag från mobilen,pilligt!Fin du är Britta! Åsså söta Astrid! Klart ni ska ha henne för er själva lite..har ni sol idag tro ocksp? Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Gunilla! Tänkte att det kanske vore roligt för er att se vem ni läser om....eftersom jag inte får till profilbilden på bloggen.
    Vi har faktiskt ett strålande vårväder, kalla nätter ( ca -5 ) och helt underbara dagar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jätte fin bild önskar dig en Glad påsk <kram kram Jessica

    SvaraRadera