fredag 4 april 2014

Sjuk.....


Var till farbror doktorn igår
då jag knappt kunde gå, värk bak i ryggslutet,
lite feber och det gjorde så ont,så ont....
Själv trodde jag kanske njursten,
har haft det förut och detta kändes liknande.
Men som doktorn sa, är det troligtvis min
dystoni som spelar mig ett spratt...
Tycker att den har gjort mig nog ont
under årens lopp, men det tyckte uppenbarligen inte den.
Ja, nu är det så och det är bara att gilla läget.
Tänkte försöka ta mig på jobbet idag men tveksamt om
jag klara av det, vi får se???
Farbror doktorn var snäll(?) och gav mig smärtstillande...


 och
som jag har haft vid behov även förut...
Ja nu är jag uppe iallafall så får vi se hur resten går....
(bilder lånade på nätet)

Have a nice day !
// Britta

5 kommentarer:

  1. Så trist...stackars dig.
    Kryapåkram
    /Lollo

    SvaraRadera
  2. Åh gumman krya på dej nu ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Gunilla och Lollo <3
    Jag hoppas det blir bättre snart, varit på jobbet en sväng och testat hur det kändes men
    nej,tror inte det.....

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Hittade hit via Gunillas blogg.................jobbigt att du inte mår riktigt bra.

    Skickar en krya-på-dig hälsning,
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Välkommen in till mig, så roligt med nya vänner.!!!!!
    Tack för omgången och vi hoppas att de snart blir bättre igen.
    Välkommen tillbaka!
    // Britta

    SvaraRadera