tisdag 1 juli 2014

Jag gjorde det......

Söndagen den 29 juni kommer att gå till historien........
Jag klev i en baddräkt för första gången på evigheter....
och badade........
För er som inte förstår.....så var detta något jättestort för mig.
Känner mig väldigt obekväm i min kropp, trots 20 kilos viktnedgång.
Mådde verkligen dåligt innan jag skulle köpa baddräkten och ännu sämre när jag hade köpt den.
Kändes som att jag ville kräkas på morgonen när vi stod utanför porten in till badet, tänkte tanken.......jag sticker härifrån 1000 gånger MEN vips så var vi innan för porten, och vips så hade min man betalat, och vips så var jag i omklädningsrummet.
VAD GÖRA?????????
Där stod jag och visste inte vart jag skulle ta vägen........
GO WITH THE FLOW.......
Ett, två, tre........
Ombytt, duschad och i bassängen, svinkallt vatten, men jag var i!
Och gissa om jag hade roligt!!!!!!!
Detta ska göras om, jag lovar.........

( bild lånad på nätet )
//Britta

4 kommentarer:

  1. :) Vad glad jag blir för din skull att du gjorde det. Man ska övervinna rädslor och/eller sådant som är gruvsamt. Önskar dig en fin och bra dag. Här skiner solen i dag och jag är ledig. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  2. Bra gjort, man skall försöka att inte låta sådana saker hindra. För jag tror att alla har nog att tänka på hur de ser ut och sig själva, att de inte bryr sig ett dugg om hur andra ser ut.
    Ha en fin kväll!
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Gud så bra gjort Britta...kan förstå den känslan precis. Man känner sig så utlämnad på nåt sätt! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Suveränt gjort!!! Jag älskar att bada - inom och utomhus!! Men att klä sig i baddräkt är inte det mest lustfyllda längre. Så bra att övervinna dig själv för glädjen av det sedan <3

    SvaraRadera