lördag 12 juli 2014

Snart jobb.......

Snart ska jag åka på jobbet men först ska jag avnjuta mitt kaffe i solen. Så underbara dagar vi har......
För några år sedan hade jag inte sagt så, avskydde verkligen värmen, ja sommaren över lag. Nu njuter jag faktiskt på riktigt.

Jag har inte varit så aktiv på min blogg men det har sin anledning,
den ligger inte i fokus när Lilleman mår som han gör.
Vi kämpar på här med än det ena än det andra. I början av augusti ska vi få komma till BUP igen, det är bra. Men det känns som en hel evighet dit.

Om 2 veckor infinner sig semestern och även om vi bara ska vara hemma så längtar jag........
Nu ska jag inte drömma mig bort utan fixa till mig lite innan jobbet kallar.

Bilden......älskar denna sinnesrobön.

Ha en fin dag i solen!
Kram Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar