torsdag 22 november 2012

Grisgalen

Här är en liten del av mina grisar.....



Resten står utspridda i vårat hus.
Varje gång jag måste damma tänker jag...
Nu får det vara nog, lägger dom i en låda eller säljer
dom på loppis.
Men dom hamnar alltid tillbaka i skåpet.
Och jag är lika glad att jag tog det beslutet varje gång.

Det är konstigt att det finns så oändligt många olika grisar...
Får ju ofta såna i present och det händer sällan att jag får
dom som är lika, det är rätt fantastiskt tycker jag.

Nog om grisar.....

Ha en bra dag allihopa!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Åh nä men såå söta! Kul att samla på nåt,började samla änglar efter att lilla mamma gått bort,får inte plats med dom i pyttestugan här så en del gick på loppis i somras:( Hoppas du mår bättre gumman ♥ Kram o tack för titten,det värmer mitt hjärta! Gunilla

    SvaraRadera
  2. ...Vill bara önska dej en fin fredag Britta! Kram Gunilla

    SvaraRadera