fredag 23 november 2012

Restgarner....

Ja, den högen växer alltid, men nu
har jag äntligen gjort något åt en del av den.....
Hittade mönstret och ide´n hos
@Fiffiga systrar
och jag är supernöjd med min filt.
Den värmer mig varje kväll
och min hög med restgarner blev lite mindre.

I morgon åker hela familjen till Storsjö
på julmarknad och loppis....
Det blir kul! Ska försöka sälja lite
av mina alster.
Och går inte det så får jag åtminstonde
träffa min mor o far och resten av familjen som
bor kvar där.

Sänder en liten kram till Gunilla (@Gunillas ljusglimtar)som alltid tittar
in och skriver några rader.

Önskar er alla en trevlig helg!
Återkommer på måndag om inte tidigare...

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. Hej Britta, :) kul att du vill vara med i mitt lotteri :)
    En lott till dig
    Så trevligt med julmarknad!!

    Önskar dig en fin helg
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt vackert hjärta! Och kul att du tittar in!
      Ja det blir roligt med julmarknad och skönt att komma hem
      till min barndomsby....
      Nu håller jag alla tummar jag har så att jag vinner!
      Önskar dig en fin helg tillbaka.

      Kram Britta

      Radera
  2. Vad kul att du börjat blogga och så roligt att se din fina filt! Vilka vackra färger! Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera