fredag 1 november 2013

Underbart är kort....alldeles för kort.

Ja, då var vi hemma igen efter några
underbara dagar hos mormor och morfar.
Synd att det alltid blir för kort stund.....

Denna gång kom vi äntligen till den vackraste
och mest rofyllda platsen jag vet.
BÄCKEVALLEN.




En liten stuga mitt ute i nästan ingenting.
Gissa om det är ljuvligt????

Här håller Anton och kusinen Jo på
att låsa upp dörren in till stugan.
En härlig dag med korvgrillning, lek
och mycket mys och avkoppling.
Jo och Anton grillade marshmallows
till efterrätt.
Om ni visste vad jag älskar detta ställe....
det är såååå synd att man inte tar sig i kragen
och åker dit lite oftare.
Jag fattar inte varför?????

Förundras över hur mycket vackert det finns att
ta kort på ute i naturen och att plocka med sig in
också för den delen...

Borde nog inskaffa en riktig kamera,
jag ser så mycket fint, men har bara
telefonen att fota med.
Men bättre det än inget alls....

 Här är vår fina badplats.
Det var dock liiiite kallt denna dag,
så vi stod på land och njöt istället.
Visst är granen perfekt placerad där bakom stenen?

Och här lite mossa...
Tycker att den är så vacker.

Ha nu en fin fredag allihopa!
Själv ska jag i vanlig ordning åka
på jobbet när det börjar dra ihop sig till helg.
Denna helg är det Lodge&Lya mässa på Skalet.
Martin Timell är där och föreläser, massor av utställare
och förhoppningsvis en MASSA trevliga kunder,
som alltid.

Kram på er!
// Britta

3 kommentarer:

  1. Jaa det hörs på hela dej Britta att det ÄR underbart! Jättefina bilder,bäckedalen är det er stuga eller? Säkert skönt för Anton med lugnet också kan jag tro! Kram på dej o hälsa Martin Timell;)) Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är vår stuga. Anton mår väldigt gott där...inte samma ljud i skogen som hemma säger han. Jag ska hälsa Martin, hihiiii
      // Kram

      Radera
    2. jaa det förstår jag att Anton tycker! Härligt med stuga i lugn o ro! hihihihi..Ja vore bra om du vill det,hälsa'n Kram Gunilla

      Radera