måndag 28 oktober 2013

Höstlov.....

Det kom lämpligt för oss
vill jag lova.... att slippa
 tänka på skolan överhuvudtaget.
En liten paus från eländet.
Skönt för oss allihopa!

Så nu åker jag och Anton iväg
några dagar.
Först till mormor och morfar,
sen till underbara Bäckevallen.




Linus stannar hemma och jobbar istället,
han börjar bli stor, han...underbara unge!

 Det ska bli skönt att åka iväg
några dagar.....
tampas lite men min inre stress igen,
men hoppas få ordning på den där
borta, finns liksom inget att bygga stress
på om jag befinner mig där.
Där är det bara full njutning som gäller.
Elda i kaminen, grilla lite, virka lite,
helt enkelt må gott.

Nu rusar klockan iväg igen....
tror ibland att den går extra fort
 när man sätter sig vi datorn.
Tiden bara flyr.....
Har suttit här en låååång stund nu,
så då säger jag...

Tack och Hej!
Kommer tillbaka på torsdag/fredag någongång.

Var rädda  om er!

Kram Britta



1 kommentar:

  1. Ha det såå mysigt nu gumman hos mor o far! Hoppas du får lugn o ro vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera