tisdag 15 oktober 2013

Kanske överansträngd?????

Min fina lilla vän är nu frisk igen....
han behövde bara vila några dagar.
ÖVERANSTRÄNGD????
Tur för mig, för den andra datorn och jag
kom inte överens alls.

Vill nu visa er vad som i dagarna kommit upp
nedanför min bro....

En liten penseé som har
irrat bort sig i årstiderna.
Och som det ser ut är
det fler på väg.

Igår hade min son en "skitdag"
så vi var hemma från skolan.
Skyndade oss att göra läxan
och sen for vi och hälsade på
Astrid, Daniel och Madde.
Dom har 6 st kattungar...
så söta!
Den här lilla damen har inte fått tillräckligt
med mat så den var såååå liten,
men pigg och glad
Som en liten råtta i jämförelse
med dom andra.

Dåligt kort!
Men denna lilla dam är snart
färdig att flytta hemifrån.
Kan man inte tro!

När vi myst färdigt med kattisarna
tog vi med Astrid o Daniel
ut på en tur...
Passade även på att äta 
lite lunch....

 Astrid o hennes pappa

 Anton

Astrid, mitt lilla hjärta!

Pizza stod på menyn,
och det smakade bra.

Trots att morgonen startade med KAOS
så blev det en bra dag till slut.

Nu  får ni hjälpa mig att hålla
tummarna för att denna dator håller
ett tag till, helst i evighet! 

Ha en fin dag, kanske ses vi i morgon!

Kramar Britta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar