fredag 25 oktober 2013

Fredag= snart helg= ledighet för dom flesta...

För min del betyder det
JOBB.
Tur att man har ett jobb som man
gillar att åka till, ett jobb som ger
mig mycket styrka,glädje,energi
mm. plus en massa trevliga möten med 
nya människor.
Dessutom 3 väldigt mysiga
arbetskamrater, dom betyder
mycket för mig.
Kramar till er,
Anita, Susanne och Frida.


Men......
idag fredag är jag ju ledig
och då kommer...

min älskade
Astrid.
Hon är sååå söt i sin 
Mimmi Pigg mössa
tycker jag!
Jag älskar denna unge
av hela mitt hjärta!

Ha en fin fredag!
Kramar Britta

4 kommentarer:

  1. Vilken rolig mössa!! Är du delaktig i dess tillkomst? Det mönstret skulle varit kul att ha.... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr så är jag inte det, men jag kan fråga Astrids mamma om mönstret.
      Ha en trevlig helg!
      // Britta

      Radera
    2. Nu så Anneli....mönstret kommer från Kungen och Majkis mönster på Ugglemössan men öronen har hon gjort av sig själv.
      // Britta

      Radera
  2. Hej på dej! Hoppas du haft det mysiigt med charmtrollet Astrid! Jag ska på kalas ikväll hos syster,det ska bli skoj! Kram Gunilla

    SvaraRadera