fredag 11 oktober 2013

Hjärtat.......

 
(bild lånad på nätet)
 
Oj, vad det är krångligt med en lånedator!!!
Jag förstår mig inte på den alls,
men det blir säkert bättre.
 
Idag är en bra dag!
Linus kommer hem,
har inte träffat honom på 2 veckor.
Han saknas här hemma ska ni tro!!
Tyvärr går ju en helg så fort
och på söndag åker han igen.
Jag jobbar hela helgen så vi
hinner inte träffas så mycket.
Men bättre lite än inget alls.
 
Nu blir det lite frukost
och sen en handlingslista till helgens mys.
Det blir "grillat" på menyn idag.
GOTT!
 
Ha en fin helg allihopa!
Kramar Britta



2 kommentarer:

  1. Förstår din längtan gumman ♥ Hoppas ni får några fina dagar ihop nu då..tack för omtanken vännen min ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi fick några timmar på fredagskvällen, sen drog han på jakt och jag har jobbat lördag och söndag. Och han hinner åka innan jag kommer hem idag söndag......
      Nu träffas vi inte på 2 veckor för på fredag åker ju jag till Stockholm. Känns sådär!!!!

      Radera