lördag 4 januari 2014

Helgen...


Först av allt vill jag tacka min egen
"pysselfixardam" Madde, som hjälper
mig att byta bilden här ovanför tittsomtätt.
Och hon gör det sååååå bra, tycker ja,
trallallala.


Lördag:

Idag jobbar jag till 13.00,
härligt med en halvdag så här en lördag.
 Ikväll ska vi på midda hos svärmor/svärfar
efter det blir det nog bara "soffhäng".
Plockade bort alla tomtar i vardagsrummet igår
så nu är det så stort,kallt,öppet och rent och fint.
Bara granen kvar och den ska få stå tills efter helgen.

Söndag:

Då hoppas jag på en liten sovmorgon.....
Sen håller jag tummarna för att jag ska få
rå om denna lilla juvel en stund.....,
min busiga lilla fröken <3.

Annars blir det bara en lugn söndag.
Tror att Linus pyser iväg till Östersund redan då,
trots att skolan inte börjar förrän på onsdag.
Jag undrar vad som drar?????
Och så är det väl dags att försöka
få till Antons sovtider igen...
ja, lite pyssel kvarstår innan julen är slut.
Och då får vi börja längta till nästa,
för det gör jag rätt snabbt i allafall.

Nu är det dags att fixa tills sig lite innan
jag ska åka på jobbet.

Ha en fin dag allihopa!

Kramar Britta



1 kommentar:

  1. Hej! låter som en trevlig helg <3 här städas det lite.. dock är julen kvar lite till! kram Jessica

    SvaraRadera