fredag 3 januari 2014

Igår var ingen vanlig dag.......

for det var Antons födelsedag,
Hurra, hurra, hurra!


Mitt hjärta fyllde år igår!
Inte klokt så fort tiden rinner iväg.

Den här lilla gossen tjuvstartade sitt
äventyr ut i livet med 7 1/2 vecka.
Han vägde 2100g och var 44 cm lång
och vi tillbringade 1 månad på
"prematuren" i Östersund innan
vi fick komma hem.
Det är nu alltså 11 år sedan
detta hände och jag minns det
som det vore igår.
Dagen firades lite lugnt,
några paket ( dom små) av oss på morgonen.
Sen kom Antons kompisar Andreas och Rasmus
från Östersund och var här hela dagen.

När pappan i huset kommit hem från
jobbet fick han äntligen det  stora paketet....
EN ELGITARR, som han hade önskat....
Han blev nästan lite "skammsen" när han fick den...
men, gick in på"lekrummet" och spelade.
Han tillbringade resten av kvällen där
och turades om att spela gitarr och tv-spel.
Tror att han blev riktigt nöjd.

Idag ska jag bara njuta av min dag.......

Kramar Britta


2 kommentarer:

  1. Åh va kul med elgitarr! Då blev han säkert jätteglad! Min dotter fyller idag ♥ Jag o hon ska på SPAdag i februari,det blev födelsedagspresenten från mamma ♥ Kram fina du! Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja han tyckte jättemycket om den. Han har spelat och spelat.....
    Kram tillbaka

    SvaraRadera