torsdag 27 februari 2014

Behandling......

Känner att jag tappat "stinget" lite nu
när jag inte kan lägga in bilder.
Men några rader ska jag väl kunna fixa till ändå......
(och några lånade bilder)

Igår var jag till Östersund  
och fick mina sprutor.....

 Nu får jag vänta ca 2 veckor innan det hjälper.....
Och då ska jag dit igen och få
intensiv sjukgymnastik.
Det ska bli spännande!
Jag hoppas att det kan hjälpa mig lite för som
det är nu kämpar jag mycket i det tysta.


Jag kämpar för att människor ska
se mig som den jag är och jag är
Britta här och nu.

Ikväll ska jag ut med mina jobbarkompisar,
det blir skoj!

Ha en fin dag!
// Britta




2 kommentarer:

  1. Förstår att du kämpar i det tysta...hoppas verkligen det ska hjälpa dej ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kram till dig fina Gunilla

      Radera