måndag 24 februari 2014

Laddar om.....

Efter en trevlig jobbarhelg laddar jag nu om....

Idag har jag 2 möten på Antons skola,
först utvecklingssamtal och sen...ja, jag vet inte vad
jag ska kalla det mötet???
Men någon form av möte med båda fröknarna
är det iallafall.
Satt uppe sent  igår kväll och plitade ner
en massa frågor som behöver ett ärligt svar.
Och det hoppas jag att jag kan få....

Annars är jag ledig fram till fredag
men inte sysslolös....

Onsdag ska jag till Östersund för att
få mina sprutor och lite info ang v 11,
då jag ska vara där hela veckan för att
få  specialgymnastik för min Dystoni.

Torsdagskväll ska jag ut och svira....
Susanne jobbar sin sista vecka nu så vi ska
avtacka henne med en egen kväll då.
Bara mysa och rå om henne riktigt mycket.
Det blir tyst, tomt och konstigt när hon slutar.

Men nu ska jag snabbt få i mig lite frukost
sen ta tag i tvätt och fixa lite middag...
Oj, ska visst dammsuga också.....

Ha en fin dag!
// Britta

2 kommentarer:

  1. ..Hoppas verkligen mötena ger nåt då! Här är ledigt till fredag också! Härligt men idag bara va o på torsdag bara va.. tis o onsdag lite annat på G Kram på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack ja, det hoppas jag verkligen.....Härligt med långledigt<3 fast det har jag ju nästan jämt.
    Kram till dig oxå // Britta

    SvaraRadera