torsdag 6 februari 2014

Packning......

Ja, idag står packning på schemat.....
(bild lånad på nätet då jag inte kan ladda upp min egen)

Det konstiga är att jag har fulla garderoben
med kläder och ändå har jag inget att ha på mig...
Förstår inte hur det kan hänga ihop???

Ska förhoppningsvis hitta något att
dra på mig.....
Huvudsaken är att resväskan är
packad och klar till kl 04.00
i morgon bitti.
05.30 ska vi infinna oss på flygplatsen....
MEN,
allt blir nog bra bara jag landat i Stockholm.
(är ju lite flygrädd också)

Här snöar det för fullt idag,
det bara vräker ner.
MYSIGT!
(bild lånad på nätet)

Snöflingor är vackra!
Ha en fin helg allihopa så hoppas jag att
jag kan återkomma med bilder efter helgen....

Kram Britta

2 kommentarer:

  1. DU är så otroligt stark i mina ögon,du har bekymmer (som vi andra givetvis också)men du har ju delgett en del här med A o så..Sen är du lite flygrädd...ÄNDÅ ger du dej ut ,så bra gjort Britta ♥ Hoppas ni får det riktigt trevligt nu ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Så kul det låter med en resa till Stockholm.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera