söndag 16 december 2012

3 dje advent

Jaha, då är snart julen här...
bara 1 vecka kvar.
Har inte julklapparna klara....
Har inte bakat....
Har inte och har inte och har inte...
men jag ska.......

Jag gör inte så mycket till julen eftersom
vi jobbar och på julaftonen åker vi
alltid till min mor och far.
Men lite vill man ju ha ändå....

Vi är lite konstiga för vi har julafton 2 gånger.
1 gång här hemma med barnens farmor och farfar,
och 1 gång med barnens mormor och morfar i Storsjö.
Vi tjuvstartar redan den 23 december med att
fira här hemma och barnen tycker det är toppen.

Nu vill jag önska er en trevlig advent!



Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skrev ett inlägg till dig, men jag och datorer är inte alltid vänner så jag tryckte på en knapp så att det försvann.
    Hoppas att allt är bra med dig så här tredje advent. Här har vi tyvärr fått tö, mycket tråkigt tycker jag.
    Jag har inte fått något brev, men då kommer det säkert på måndag.
    Ha det fint!
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Här är allt bra! Vi har fått ca 10 cm snö, så idag blir det till att skotta. Tråkigt att ni har tö.....
    Snälla hör av dig om inte brevet kommit i morgon för då skickar jag ett nytt. Man kan hoppas att det beror på att det är mycket julpost och inget annat.
    Ha det gott!
    Britta

    SvaraRadera