söndag 30 december 2012

Lite nere och mycket trött.....

Kan nämligen inte sova pga av min eländiga värk...
Min behandling borde ha hjälpt mig lite vid det här laget
men inte då, blir lite ledsen för om inte det hjälper, finns
inget annat än operation och det vet jag inte om jag vågar....
Känns obehagligt att dom ska operera i hjärnan,
tycker inte ens om tanken.

Nej nu lite gladare nyheter.....
Gissa vem som sover hon farmor??????
Just det, Astrid den godingen!
Och då kan jag passa på att visa julens vackraste present...


En handväska! Hihi gullig va?

Ha det gott!

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. Nämen så gullig handväska!! Lilla fina britta det gjorde mej inte glad att höra att du ej är bra än...Hoppas,hoppas att det hjälper.Fast dom är otroligt duktiga nu för tiden också med op...Kram på dej gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Ja visst e hon söt??
      Kramar till dig.

      Radera
  2. så söt väska.
    Inte roligt att du inte mår bättre trots behandling.
    En stor kram till dig!
    Ett gott nytt år!
    Önskar jag dig
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera