fredag 14 december 2012

Älskade barnbarn.

Jag hade misstänkt, men inte vågat fråga.....
Den dagen jag fick veta att jag skulle få barnbarn
blev det känslostormar i massor....
Lycka blandat med rädsla,
hur ska det gå, dom är unga osv

Ju mer magen växte desto mera växte
mina känslor av lycka.

Så den 14 juni efter en lång väntan
kom hon......
ASTRID

Hon är alldeles underbar och jag
längtar konstant efter denna ljuvliga varelse.
Som ni ser och kanske förstår har hon ett smile som får mig attt smälta.
Och hon är faktiskt för det mesta så här glad.
Jag älskar henne verkligen!
Och
jag behöver inte oroa mig......
Föräldrarna kan verkligen ta
hand om Astrid på bästa sätt.
Jag är en stolt mamma, svärmor och farmor.

Ha en bra dag!

Kramar Britta



2 kommentarer:

  1. Så söter så ♥ Jaa du samma tanke hade jag knappt fyrtio fyllda för 14 år sen,pojken 21 år o frun 25...Men dom håller ihop o har två fina flickor som är mina äldsta barnbarn...14 & 12 år nu.Sen fick jag förmånen att bli mormor till två godingar 8& 7 år...Åsså nu då MORMORSSYSTER!! Det betyder mycket för mej/oss eftersom jag o syrran är så tajta:) Hualigen vad kallt ni har det här är det under 10 *- nu men varit 17 * - i natt.Ha det bra i helgen Britta! (Tycker så mycket om ditt namn,smakar på det varje gång jag säger det för mej själv) Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla gullliga du! Och stort grattis! Jag skrev till Frida idag och igår eller förrgår. Kul att hon äntligen kom. Hälsa din syster och gratta.
      Ja här är det kallt, men jag är ju sjukskriven än så jag kan hålla mig inne, börjar jobba igen den 21 december. Håll tummarna att det går bra!
      Mitt namn.....kan säga att jag aldrig varit förtjust i det som yngre men nu går det bra.
      Önskar dig en trevlig helg!
      Kram Britta

      Radera