tisdag 3 december 2013

Fascinerad......


Såg på programmet
"FRÅGA DOKTORN"
härom veckan.
Nu har jag två nya idoler...
Olle och Olles pappa.
Vilket härligt team!!!   
Väldigt fascinerad över
hur Olles pappa med enkla
ord beskriver deras resa
tillsammans på ett alldeles
underbart fängslande sätt.
Ville bara höra mera....

Stålmannens pappa har
föreläsningar på lite olika ställen,
så nu blir det till att försöka
få honom till Härjedalen.
Ska önska mig det av tomten i år!



Ha en underbar dag!

// Britta

2 kommentarer:

  1. Oj det var inget som jag tittat på förstår jag! Hur har du där uppe annars då? Här blåser det men cirka 7* varmt! Har allt gått en rejäl prommis i fm.Nu är sprutan tagen o i kväll ska gubben ha med mej till travet o äta korv med mos!! Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jodå, min vän, här är det väl sådär.....så ont i halsen och har haft i 1 v snart och sen tjurar min dystoni och Anton du vet....men annars är det bra. Tyvärr ingen snö, 0 gradigt, trist tycker jag. Jag promenerar på gåbandet jag, blir dåligt med frisk luft men bättre än inget. Så gott med korv och mos!!!! Tror jag att vi också ska äta....Kramar

    SvaraRadera