tisdag 17 december 2013

Morgonmys.....

Efter helgens jobb följde
jag med Linus till Östersund.

Söndagskvällen blev det lite fika och tv
sen sova.....fast vi låg och pratade rätt länge.
Mysigt att få rå om honom lite själv.
Vi bestämde att vi skulle kliva upp i
god tid på måndagsmorgonen så vi kunde 
äta frukost på stan, vilket vi också gjorde.

Blev en mysig stund innan Linus <3 gick till skolan.

Min frukost.....
inte den nyttigaste kanske, men god!

Sen kom min älskade mor och far in till Östersund
så vi gick en stund i affärer innan det var dags
för mina sprutor.

AJ!!!!!!
Nej då, det går bra fast lite ont gör det allt....

Måste även passa på att tacka älskade Madde
för att du pysslar och gör min blogg
så fin! Love U !



Nu ska jag göra mig i ordning och halka
mig iväg till jobbet.

Ha en bra dag!
// Britta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar