tisdag 19 mars 2013

Behandlad...

Ja då har man återigen varit till Umeå
på behandling.
Kändes som jag fick hur 
många "stick" som helst.
Det gör faktiskt lite ont
när dom sticks....
Och efteråt blir man alldeles öm,
samtidigt som det är skönt
för att man vet att snart blir det bättre igen.
Dessa sprutor är min lilla lycka.....


Eventuellt ska jag få försöka ta "mina sprutor"
i Östersund, det blir ju lite närmare....
50 mil enkel resa till Umeå och 15 mil enkel resa till Östersund
så en viss skillnad är det ju....
Inom 10 veckor vet jag om jag är välkommen 
till Östersund eller ej....

Nu väntar tvättstugan på mig!
Ha en bra dag allihopa!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Åh du är ju helt otrolig!! Att du orkar med såna resor,åker du tåg då eller? Ja bra att dom hjälper iallafall..Stor kram till dej från mej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tur....min man följer mig så vi åker bil. Kan tyvärr inte köra så långt själv pga min sjukdom. Men vi har det ganska mysigt när vi åker...100 mil bara han och jag. Vi hinner gå igenom mycket på dom milen. Jag har alltid tid tidigt på måndagsmorgon så vi passar på att ta lite extra tid....vi åker redan tidigt på söndagsmorgon, så strosar vi lite i Sundsvall på IKEA bla. Sen har vi 25 mil kvar innan vi är framme. Bor på patienthotell när vi är där. Nästa morgon hotellfrukost <3, sen sprutor och sen hemfärd, stopp i Sundsvall för lunch sen raka vägen hem.... Borta bra men hemma bäst!

      Radera