måndag 25 mars 2013

Vilken show......

Han var helt fantastisk!

Han höll igång i 3 timmar
och var inte ens svettig...?
Hur är detta möjligt???
70 år och still going strong.

Ja, det var så bra som jag trodde om inte bättre.
Han bjöd på sig själv och berättade om 
saker han varit med om under sin karriär, jätte trevligt
att få ta del av det.
Tror att jag var yngst i publiken....vi var inte många i
min ålder i.

Det var fredagskvällen det.....
Lördagen ägnades åt shopping.
Men vet ni vad ???
Jag shoppade ingenting åt mig själv,
bara några "fjuttiga" presenter åt
mina barn och åt Astrid förstås.
Va jag inte duktig?

Nej då jag var inte riktigt alert,
kunde ju inte äta något så jag blev lite slö,
fick ont i magen osv.
Tur jag fick i mig vätska.
Men en jätte trevlig helg hade jag ändå!

Nu är man hemma igen och allt är som vanligt...
tvätten väntar, behöver städas osv.
Önskar att man kunde rida på den där vågen
av ledighet lite längre.....

Nu ska jag försöka med lite frukost...

Ha en fin dag!

Här lyser solen och det är alldeles underbart vacker
därute, -6 grader.

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. Tänk så uppfriskande och kul det är att få komma ut så där och roa sig...häääärligt!!

    Här strålar solen så fint också...så snart sticker jag ut på en prommis :)
    Ha det gott vännen♥

    Kram från Lollo♥

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt underbart att komma ut lite.
    Ska också gå ut bara jag fått i mig lite frukost.
    Ha det bra!
    Kram Britta

    SvaraRadera
  3. Åh va skoj att gptt upoleva legenden;) ;) han är ju helt otrolig!!..tack för tankarna på far o mej..Jag klarar mej alltid. .värre i fars ålder tror jag...Kram Brittagumman♡Gunilla

    SvaraRadera