måndag 11 mars 2013

Så blev den äntligen av.....

resan till mormor och morfar.


Vi har haft det sååååå mysigt!
Barnen har varit ute med morfar
och kusinerna hela dagarna.
Dom har åkt skoter, åkt pulka, lekt,
ätit lunch ute och haft det alldeles underbart.

Kalla nätter och vackra soliga dagar.

Även jag har haft det skönt!
Hämtat lite energi trots den envisa förkylningen.
Har mest varit med min mor men har även träffat
mina bröder med familjer.
Virkat och blivit omhändertagen av mina föräldrar...
Alltså bara MYST!

Ser ut att bli en fin dag även idag.
Ha det gott!

Kramar Britta


2 kommentarer:

  1. Så härligt det låter för dej Britta! visst är det nåt speciellt att bli omhändertagen av sina nära...Min dotter kommer strax med två skollediga barn,då ska mamma o mormor rå om dom! Kram ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Mysigt!
    Hoppas att ni får en toppendag!
    Kramar

    SvaraRadera