torsdag 21 mars 2013

Min lilla lycka...

är just nu min mardröm.
Blev stucken i muskler i halsen
och nu kan jag inte svälja utan
sätter allt i halsen.
Det är så jobbigt och nu har jag inte
fått i mig någon mat alls idag.
Tyvärr blir man ju fruktansvärt rädd
när man sätter i halsen så då vill man ju inte
gärna äta något heller.
Så just nu är jag väldigt hungrig och lite
smågrinig, tur att man är ensam hemma!

I morgon smäller det!!!!!!
Jerry Williams på Cirkus i Stockholm,
och jag kommer att finnas där hela kvällen
och resten av helgen springer jag runt i affärerna 
och shoppar.

Önskar er en trevlig helg!
Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Åhh jag beundrar din styrka gumman♥...dels åka såå många mil o så få såna bivetkningar...lycka till i morron nu...varm kram...Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ont ska med ont förgås heter det ju...men ibland blir det bara för mycket.
    Känner med dig och håller tummarna för bättring <3

    Underbart med en tripp till Sthlm och en massa nöjen därtill:)

    Önskar dig en riktigt trevlig helg vännen
    Kram från Lollo

    SvaraRadera