onsdag 27 mars 2013

God morgon!

Tittar in för att önska er alla en...

GLAD PÅSK


Detta vackra ägg fick jag av min mamma
på våran Stockholmsresa.

Våran påsk innebär jobb.
Ja, jag ska börja jobba igen.....
Det känns kul även om det "bara" är 25%,
men min plågoande har bestämt sig för att
det ska vara så och då är det bara till att lyda.
Men bättre lite än inget alls!

Här är strålande sol -14 grader och väderguden har 
nog en alldeles underbar dag i sina gömmor.

Nu önskar jag er alla en fin påskhelg
så får vi se om jag tittar in något mera
under helgen. 
Annars är jag tillbaka när påskdagarna är slut!

Kramar Britta

4 kommentarer:

  1. Tack för din påskhälsning :)

    Kikar in för att säga:

    Att jag hoppas du får en riktigt skön och avkopplande helg:)

    Glad Påsk min vän
    Påskkramar från Lollo♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar dig detsamma!
      Kramar Britta

      Radera
  2. Lilla du...fiint ägg från mor:).Happ har jobbhelg också men jobbar bara långfredag sen semester påskdagen tog jag i år...
    Kul att jobba lite då förstår jag...Syns på blåkulla vännen♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Jajamän, vi syns där...ska bli kul att äntligen ses.
    Det ska bli skönt att komma ut och jobba lite men ändå svårt....det händer mycket nytt när man är borta och det tar ju lite tid att lära sig det nya. Nya saker, nya material osv men jag har fixat det förr och gör det nog denna gången också.
    Kramar min vän! // Britta

    SvaraRadera