fredag 27 september 2013

Ett telefonsamtal......

Det ringde några signaler...
Jag lyfte luren och svarade, någon sa:
Hej, vad gör du?
Vi tänkte strunta i dagis idag
och istället komma till farmor,
går det bra?

Hjärtat rusade och ett lyckorus
spred sig i min kropp.....


Skyndade mig ut i förrådet 
och letade igen Antons gunghäst
Trodde kanske att den skulle vara skoj....

Nja, farmors skafferi är ändå bästa stället!!!!
Där finns massor av bra saker att "greja" med.



Det här är riktigt skoj ska ni veta,
att riva ut ALLA farmors plastburkar alltså!
Och farmor har en hemlis i skafferiet!!!!!
Strössel.......det är gott!

Älskar den här ungen,
hon är helt underbart busig och glad.
Hon kan verkligen göra dagen fantastisk!

Ha en fin fredag!

Kram Farmor Britta

3 kommentarer:

  1. Vilket charmtroll!!!
    Förstår din lycka.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är charmig som attan och full i bus hela tiden....så härlig!

      Radera
    2. ...FÖRSTÅÅR den känslan du:)) Mina stora barnbarn är ju här nu,fast dom behöver jag inte kolla så noga längre,hihihi..Vi ska åka på Mekelmäss i Falköping med omnejd o hälsa på bonusbarnbarn på vägen:)) Kram Gunilla

      Radera