onsdag 4 september 2013

Fixat och donat lite.....

Har städat lite i mitt kök.
Putsat fönster, bytt gardiner, dammat,
bytt dukar osv....
Det sista så gjorde jag höst
även i köket.

 Ja, min älskade rönn har alltid
en plats i mitt hus.

Igår kom vi hem från Östersund
där vi tillbringade måndag o tisdag.
Måndagen tillbringade vi med Linus
och tisdagen var vi till tandregleringen
med Anton.
Det blir tandställning om ca: 1 1/2 år.

Sen åkte vi hemåt.
Tyckte att Anton var lite olik sig
under dagen. Slö, ville gärna ligga osv.
Jojomän, när vi kom hem kollade vi febern.
Och visst var det som vi misstänkte.
Idag feber och halsont och sånt brukar
ju komma som ett brev på posten
när barnen har börjat skolan.

Nu till något helt annat.....
SPIRULINA.


Någon som har provat dessa?????
Fick rådet att äta dessa av min
frisör (mitt hår går av).
Öppnade burken.......

Och, ja vad ska man säga?????
Tror ni att hon försöker förgifta mig?

Nej då, det tror inte jag heller men
lite "giftig" tycker jag nog att dom ser ut.

Ha en fin och meningsfull dag!

Kram Britta

2 kommentarer:

  1. Hej ! Skön känsla då man städat.. Inget skoj med febriga barn...Hoppas ni blir friska snabbt !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, sjuka barn är aldrig kul.... Vi hoppas också att det går över snabbt....vi vill vara ute nu när det är så fina dagar.

      Kram

      Radera