torsdag 19 september 2013

Grisigt värre.....

Idag vill jag visa er något som jag får 
när jag har födelsedag, minst 1
varje år, ibland fler.....

Den här har min pappa målat.


Den här med myrbär (hjortron) har mamma gjort.

Den här lilla nyfikna har mamma också gjort.

Den här fick jag av min son Daniel när jag fyllde 30 år.
Den har han gjort.

Den här fick jag det året vi gifte oss,
den har mor gjort.
Det var så här det såg ut då,
Rolle, jag och våra 3 barn.


Har hela hallen full av gristavlor
som jag fått på mina födelsedagar genom åren...
Väldigt kul tycker jag!
Nu  är det väl mest min mor som målar
men som sagt någon av far, några av mina barn....

Dom uppskattas i allafall
av en "grisgalning" som mig!!!!

Ha en fin dag!

Kram Britta

5 kommentarer:

  1. Roligt att ha något som familjen har gjort, blir oa minnen av det.
    Ha en skön helg/kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir verkligen fina minnen och det är så roligt när hela släkten ritar grisar till just min födelsedag...
      en trevlig helg till dig oxå.
      // Britta

      Radera
  2. Hej! så söta grisar :) dock tycker hag inte de är så gulliga i verkligheten :))) då är det grisigt värre hemma hos er hi hi.Trevlig helg ♥♥ kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här är det grisigt värre i olika bemärkelser....
      Jag tycker heller inte att riktiga grisar är så gulliga och jag tycker definitivt inte att dom luktar gott!!!!!
      Trevlig Helg till dig oxå!
      // Briita

      Radera
  3. Nej men såå trevligt med små söta grisar lite överallt å tavlor då! VI hade grisar när jag växte upp,både roliga o söta MEN luktar ej gott hihihih..Men det kan dom ju inte hjälpa Kram Gunilla

    SvaraRadera