tisdag 10 september 2013

Nytt.......


Titta så fin Madde (min svärdotter) har gjort....
Det är tur att jag har henne att "bråka" på
när jag inte kan själv.
Men en dag ska jag lära mig även detta.
(Madde suckar!!!!! Hihihiiii, hon som måste lära mig....)

Önskemålet var att grisen skulle vara kvar
och att det skulle vara lite "höstigt"
och titta så fint det blev.
Min älskade Astrid o hennes pappa fick också vara med.
Är jätte nöjd med resultatet.

Och ser ni?????
Om ni tittar noga....
Så är jag härmed utnämnd till...

VÄRLDENS BÄSTA FARMOR!

Tack, älskade Madde!
Love u!


Ha en bra dag!

Kram från
VÄRLDENS BÄSTA FARMOR.



3 kommentarer:

  1. Javisst...urfint blev det....sååå härligt och det var en riktigt snäll Madde :)
    Ha det gott vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Madde är snäll och hjälpsam!
      Kram

      Radera
  2. Håller med Lollo jätte fint o det bästa var väl ändå utmärkelsen :) kram Jessica

    SvaraRadera