fredag 13 september 2013

Fredagkväll....

Vad gör man när man är
ensam en fredagskväll?

Min man och Anton åker
till Östersund där Linus ska
göra sin sista tävling i höjdhopp i morgon.
Jag ska jobba så därför kan jag inte vara med, tyvärr!

Så vad gör man när man nu äntligen får
den där egentiden som man jämt längtar efter? 

Njuter av ost, kex och ett glas vin?
Nej, tror inte det....

Lyssnar på tystnaden och njuter?
Nej, då blir man helt plötsligt VÄLDIGT ensam...

Vad gör man?????

Tror att jag gör precis som vanligt...
Sätter mig framför tvn och virkar,
det klingar bäst i mina öron.

Ha nu en alldeles underbar fredag!

Kram Britta



1 kommentar:

  1. Ja det är lika bra att hålla sig till det man brukar pyssla med eller hur Britta! Tack för omtanken jämt på mej ♥ Gunilla

    SvaraRadera