onsdag 19 juni 2013

Bröllopsdag.......



Herre gud vad tiden går.....
det är idag 3 år sedan jag fick min prins.

Vi har varit ett par i 17 år,
 det har naturligtvis gått upp och ner
som hos alla andra, men 
han är min klippa i vått och torrt.
Ja, med andra ord kan man säga...
Jag älskar honom!

Vi gifte oss ute på våran gård.
Solen lyste, det var jättekallt ,blåste, 
och regnet hängde i luften,
men det var vår dag så det höll sig undan.

En trevlig dag/ kväll
med mycket god mat och många trevliga människor.
Vi firade Rolles 40 år dag samtidigt
så alla 130 gäster fick starta  40- årskalaset
med att först gå på bröllop.
En liten överraskning bara sådär...


Min fina lilla brudbukett!

Nu kommer snart min 
älskade Astrid, hon ska vara
här över dagen.

Ha en fin dag allihopa!

Kramar Britta



5 kommentarer:

  1. GRATTIS Britta ♥ Roland på eran dag..Ja tänk va lika vi är allt..Vi gifte oss ju då 5 juni 2010..Också ute på vår altan,barn o barnbarn kom för att fira Görans 59 årsdag,hihi vi har alltid stort kalas då..Så då kom dom på bröllopsfest i stället..Jaa det går upp o ner men i nöd o lust som jag säger:) Ta hand om varann...Kram från ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas värken gått över Britta...Man vill ju inte gå med sånt nu i sommar...Idag är jag trött igen varit borta hela dagen kom hem NU från alla bestyr...Kram min vän ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Grattis såå fint! :)

    Kikar in för att önska dig en riktigt trevlig värkfri midsommar :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen.:-) Kram

    SvaraRadera