måndag 10 juni 2013

Studentfirande.....

Oj så mycket det har varit...
Så mycket så jag har inte hunnit skriva 
någonting på flera dar....

Våran älskade Linda och hennes kompis Malin
har tagit studenten.

Bild: Grattis till studenten, Linda och Malin.

Så på torsdagen lagades det mat till en studentbuffé
som skulle serveras på fredagskvällen.
Oj så mycket god mat!!!!
Lindas mamma är en klippa på att laga mat.
Det är som en dröm att få sätta sig vid ett bord
där hon har lagat maten.

Gissa vem som var med på festen????


Jo, älskade Astrid förstås.
Åh vad jag älskar den ungen...
hon är alltid så go och gla.

Hela helgen har vi haft fullt upp
fast vi inte gjort nånting.
Det är så konstigt, man
jobbar och gnor på men får
ändå inget gjort.?
Vet inte hur det går till riktigt?

Söndagen var en riktig lat dag,
fast det hade vi förtjänat, tyckte 
iallafall vi.


Även latmat,
hamburgare och sallad.
Men gott var det!

Ha en bra dag allihopa!

Kram Britta

























































5 kommentarer:

  1. Vilka vackra studentskor!

    Det där med att hålla på hela tiden utan att få något gjort känner jag v e r k l i g e n igen.

    SvaraRadera
  2. Hej Britta! såg att du hälsat på hos mig :) alltid roligt med nya blogg vänner! fina student tjejer..som har arbets livet framför sig! hoppas det gått bra med din operation!kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ,nya vänner är alltid kul! Så välkommen in hos mig...
      Operationen gick bra, lite besvärligt nu efteråt men det ordnar sig snart igen.
      // Kram Britta

      Radera
  3. Det duger väl att äta hamburgare och sallad...såg riktigt mumsigt ut. Fina tjejer som är finklädda på sin dag och den lilla är så söt...förstår att du älskar henne mycket. Det är samma känsla här hos mig....barnbarnen är något speciellt.
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog är hon speciell....och på fredag fyller hon 1 år....man kan inte fatta att det går så fort.
      Kramar

      Radera