måndag 3 juni 2013

Tjejhelg....

Jaha, då var vi på väg.....
2 bilar fullastade med prylar och kläder.
Hoppas på en trevlig dag.


Som jag berättade förut var det Tjejhelg 
på Storhogna i helgen och vi var där
i form av utställare.


Vi höll till i den vackra vinterträdgården.



Den är hur mysig som helst, synd att jag inte tänkte på att
fotografera den ordentligt, för den är väl värd att se.

Nu kommer lite av det vi hade till försäljning
under dagen.


Smycken från bla Bud to Rose
och Ko-Ko-No.


Tvålar,bodylotion, hand och fotcreme mm
från Lilla Bruket.
Kläder från ICHI, LoveForever, Kaffe, Blend mfl.


Nya fina fräscha väskor
för alla tillfällen.
Och under alla väskor
ligger ett vackert överkast
från Anna O.


Där bakom min chef, kunde man få massage
och bli sminkad av Storhogna Spa.

En härlig dag trots att det var väldigt lite
folk, kanske hade det fina vädret
lite med det att göra.

När kl var 18.00 packade vi ihop allting
och bar ut det i våra bilar.
Sen gick vi in igen, för där väntade
en härlig Sommarbuffé.
Gissa om vi var hungriga.....
Och maten var jättegod!


Så vi avslutade dagen med en
god middag och underhållning
av Robin Sundman.
En väldigt trevlig dag
med trevliga människor,
en bra lördag helt enkelt.

Kram Britta



2 kommentarer:

  1. Åh, vilken trevlig marknad det ser ut att vara! Hoppas det gick bra och att du sålde mycket!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt Britta! Då hade du ditt roliga ihelgen som här..hihihiFast jag går på det idag igen:)) Låter kul det ni gjorde tycker jag..sånt händer inte här nere,tror jag! Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera