onsdag 5 juni 2013

Idag är dagen D.....

Nu har det gått ca 2 veckor
sen jag opererade bort tumören på tån.


Och idag ska läkaren ringa
och berätta om tumören
var god eller ond.
Så idag ska jag bara sitta och hålla tummarna.
Nej, det går inte, då kryper jag nog ur skinnet.
Mitt inre säger mig att tumören är ofarlig,
men någonstans långt därinne
finns en oro, såklart.

Här kommer en bild på gårdagens tårta,
jordgubbar med chokladmynta.
Den blev riktigt god!


Ha nu en bra dag allihopa!
Och håll gärna tummarna för mig......

Kramar Britta

3 kommentarer:

  1. ...Lilla goaste Britta,håller allt jag har plus lite till ♥ Hoppas allt är bra för dej,gud va tårtan såg god ut då! Mmm...
    Jaa tänk va lika vi är på mycket,vi tänkte allt den 19 juni men sen bara för att allt var så hemligt för alla utom syrran o hennes fam så för att få ut "alla ungar med barmbarn" så bjöd vi ju på Görans 59 årsdag,så då blev det så!! Fast jag fick ett glas champagne i våra fina glas av mannen även på eran dag för då satt ju jag o böla till kungabröllopet!!Kram fina vän ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vårat bröllop var också "hemligt" förutom för vår familj. Vi bjöd på Rolles 40 års kalas och det kom ca 130 personer. Vi hade en trevlig dag och kväll,men det var kallt och blåste. En del gäster hade t.o.m dunjacka.
      Många goa varma kramar till dig min vän.
      Ps. Tumören var godartad, puh!
      // Britta

      Radera
  2. En sån lättnad att tumören var godartad...nu blev jag glad och varm i hjärtat....vännen....grattis till det positiva beskedet!

    Mumsig tårta...ser hur läcker ut som helst!

    Önskar dig ett snabbt tillfrisknande nu och många sköna, lata sommardagar <3

    Stooor kram från Lollo

    SvaraRadera