fredag 16 augusti 2013

Det tar emot......

.......men idag ,alldeles strax ska
jag börja putsa fönster.


Har 16 st rutor att putsa och
det är inte min favoritsyssla
kan man säga....
Men nu ska jag börja och
ta 2 st varje dag.

Vilket tråkigt inlägg det blev.....
därför visar jag er vad jag fick av
min lillebror och hans familj
när jag fyllde år istället...
Ett paket kokkaffe
och dessa små.....

Mmmmm så goda dom ser ut!
En rolig present tyckte jag.

Visar även presenten jag fick av min 
storebror och hans familj....
Det ska bli  spännande att läsa
den här.

Nu har jag skrivit, druckit mitt
morgonkaffe, läst tidningen,
ser 1000 saker jag skulle kunna
göra istället men
 nu finns ingen återvändo......

En liten tröst är att det är roligt
att sätta upp "höstgardiner", det
blir lite mera ombonat på något sätt.
Lite mörkare, lite mysigare...

Ha en fin dag!
Kramar Britta




4 kommentarer:

  1. Ja där har du ju alldeles rätt, belöningen blir fina höstgardiner....jag börjar också längta efter mina höstgardiner som jag har i köket och i vardagsrummet.
    Lycka till med putsningen och ha en fin helg.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. En fin helg önskas till dig också!
      Kram Britta

      Radera
  2. Vilka fina presenter du fick på din födelsedag, Grattis i efterskott. Putsa fönster skulle behövas här också men de får nog vänta. Kanske kan de regna rena i alla fall på utsidan.
    Önskar dig en go helg/kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag fick mycket fint.... Nu är 2 fönster putsade och höstgardiner uppsatt, det blev riktigt mysigt.

      Radera