torsdag 8 augusti 2013

Lita av varje......

Tänk att det skulle vara så "gott" att fylla 45 år....

 Jordgubbscupcake i miniformat.
Jag kan lova att dom var farligt goda.
Dom hade jag turen att få av Daniel, Madde och älskade Astrid.
Men jag fick mera......

 Numera ska jag dricka mitt kaffe lite som
en prinsessa på något sätt....visst är den fiiiiin?
Det tycker iallafall jag!

Nu till det mest speciella......


Gissa vem som ritat????
Min älskade Astrid.

Tack för att ni kom och förgyllde min dag!

Nu till något annat....

Öronvärk och HC besök.
Jodå, jag hade rätt....öroninflammation.
Nu går han på en dunderkur penicillin + ipren.
Inatt har han faktiskt sovit hela natten.
Och han sover faktiskt än...
MEN.....
bara han blir frisk nog ska vi åka mot
Storsjö och mormor och morfar.
Och till våran ljuvliga plats
Bäckevallen...



Där kan man verkligen må gott,
hitta ett inre lugn och bara vara.
Fjäll och vatten runt om...
Härligt!
Detta längtar vi till varje år
men det är inte alltid vi får till det.
I år ska vi......

Nu ska jag inte skriva mera,
jag lovar.....

Kram på er!

Britta





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar