torsdag 1 augusti 2013

Uppdatering...

Känns skönt att vara tillbaka,
har ju saknat det här.....
Nu ska jag lite snabbt uppdatera vad som hänt
under tiden jag varit off-line.

Vi har renoverat sista väggen i köket.

Visar mera när det är klart!
(lite målning kvar)

Har sprungit på loppis....

Köpte massor av garn, love it!

Och hunnit med en gårdsauktion.

Bara min man som shoppade....fyndlådor för lite och inget.

Sen lite semester....till Östersund.
Linus flyttar dit till hösten så vi passade på att bo in lägenheten.
Hade några jätte mysiga dagar, då vi gick på stråket, besökte Jamtli
och Teknikland.

Lunch på Jamtli.

 Linus som testpilot på Teknikland.

Anton tog sig också en tur.

Slappardag i lägenheten.

Har även hunnit med 2 st 50 års kalas,
har varit hem till min mor och far och en massa,
massa mera.
Sen har ju min prinsessa varit här.....

 Här har farmor och Astrid varit ute i regnet,
därav frisyren, sen lekte vi i skafferiet, som
är Astrids favorit ställe
Älskar när hennes skor står i min hall!

Detta blev ett långt inlägg och då lovar jag att
ni inte ens har fått reda på hälften av vad jag hunnit med.
Men hur som helst är det kul att vara tillbaka....

I morgon åker jag och min man till Sundsvall
på Konserthelg, jag ser fram emot att se
GYLLENE TIDER,
min ungdoms största idoler.
Har sett dom många gånger och jag
blir lika glad varje gång....

Ha en fin dag!

Kramar Britta

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!! Ser ut dom ni verkligen haft fullt med aktiviteter .. Känns lite vemodigt att vi går in i Augusti alltid konstaterar man, vad fort det gick!!! Men nu får vi njuta på sluttampen med/ kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh jag har saknat "Britta" minsann..Så kul att höra ifrån dej igen...Ja det har hänt massor hos dej ser jag:)) Åh kul med Gyllene tider,guud så sköj! Kramelikram på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera