måndag 5 augusti 2013

Hemma igen.....

Jaha, nu är vi hemma igen
efter en mysig helg i Sundsvall.
Vi bodde på ett vandrarhem
som heter Sleep in.
Jätte mysigt!
"Hemmet" har bara 4 rum ,
2 toaletter m dusch och ett pentry.
Hur bra som helst!
Och mitt i stan dessutom.
Kan inte bli bättre....

Rummen är små, men
ja som ni kanske förstår så var det
ett jättebra ställe att bo på.

På fredagskvällen gick vi först ut 
och åt en god middag.
Kl. 21.00 anlände vi till Norrporten Arena
där GYLLENE TIDER väntade på oss.

Herre gud, där blev man 15 år igen....
Dom sjöng både gamla och nya låtar
och var sååå bra!
Tror inte att hela gänget var jättenöjda,
men för min del var det kanonbra.
Dom var mina stora idoler.

Gissa vad jag fick av  min älskade man.....
Japp, en ny GT tshirt.
Tack älskade du,
Love you!

På lördagen gick vi ut och åt
frukost på stan.
Det fick bli en räkmacka och te,
gott var det.
Sen gick vi i alla affärer som kan tänkas.
Var inte på shoppinghumör alls, men
man kan ju strosa omkring och titta ändå.
På eftermiddagen satte vi oss på en uteservering
och tog oss en öl i solen.
Sen hem, duschade och gjorde oss i ordning
för kvällens middag, då......
började mina vänner ropa på mig.
Jag tittar ut ur rummet och där står dom
med champagneglasen i högsta hugg sen
börjar dom sjunga, Ja må hon leva för mig.
JÄTTEKUL!
Tack snälla ni, fast jag inte fyller förrän i morgon.
Kvällens middag bestod av mongolisk buffé, underbart gott.
När vi avnjutit den gick vi till E-street där coverbandet
Stöldgods spelade, dom var också sååååå bra!

STÖLDGODS

Ja det var lite av vad som hände under min helg i Sundsvall.
Och som ni kanske förstår hade jag det ganska bra....
Och vi hade jättetur med vädret.
Den här var med oss HELA helgen.
(bild lånad på nätet)
Så varmt och skönt!
Helgen avslutades med en tur till IKEA.
Och karlarna jublade.....eller vad tror ni?

Oj så långt det blev.......
Men nu är det slut.

Ha en fin dag!
Kramar Britta



4 kommentarer:

  1. Låter som en toppenhelg. Även om jag kan massor av GT-texter (frivilligt eller inte) så var jag aldrig något stort fan. Förutom av Micke Syd då.... och han hörde jag hade den goda smaken att ta på sig en Modotröja vid spelningen i Ö-vik. Pluspoäng för den killen igen alltså ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hahahaaa, ja texterna kan nog varenda kotte om man vill eller ej.....
      Helgen var toppen på alla vis.

      Radera
  2. Härliga bilder, vilken mysig helg ni har haft!
    Birgitta :-)

    SvaraRadera